.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران؛
براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه براندازی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس عزیز آرزوی همه مسلمانان آزاده جهان است، گفت: براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم کلید می خورد!
براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم کلید می خورد!

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در آستانه همایش بین المللی جهان بدون سلطه صهیونیزم طی مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: این همایش که با همکاری سازمان ملی جوانان و استانداری مازندران در روز پنجشنبه همین هفته در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور میهمانان داخلی و خارجی و سخنرانی های چهره های بنام کشورمان برگزار می شود، آغاز حرکتی نو و ابتکاری برای راه اندازی جنگ نرم جهت حذف سلطه صهیونیزم از نظام بین المللی است.

ابراهیمی ادامه داد: براندازی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس عزیز آرزوی همه مسلمانان آزاده جهان است و با توجه به شرایط فرهنگی اجتماعی امروز جهان باید راه حلهای جدیدی را جهت مقابله های تاثیرگذار و برانداز طراحی کنیم و برآوردهای سیاسی ما این است که ریشه بقای دولت اشغالگر قدس، در برخورداری از حمایت گسترده سلطه صهیونیستها در عرصه های بین المللی است و این همایش برای ارائه راهکارهایی است که بتوان با حذف این سلطه شوم و شناسایی آسیب پذیری های کلان فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی تشکلات جهانی صیونیزم، از جمله، ساز و کار نابودی اسرائیل را تقویت و قطعی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: شرکت کنندگان این همایش بین المللی ضمن استماع پیام رئیس جمهور به سخنان ارزشمند سخنرانان بنام کشورمان نیز گوش فراخواهند داد تا در زمینه محتوابخشی هر چه بیشتر به مذاکرات کارگروههای تخصصی این همایش، مشارکت تاثیرگذاری را به یادگار گذارند.

وی همچنین گفت: ما می خواهیم با سلاح خود دشمن به جنگ دشمن برویم و می دانید که انقلاب نرم و جنگ نرم و براندازی نرم که استراتژی جهانی مقابله های اخیر صهیونیزم های بین المللی علیه دولتهای مستقل و ملل تاثیرگذار است، در این همایش قرار است با تغییراتی محتوایی، علیه صهیونیسم ها و متحدان منطقه ای آنان از جمله دولت تحت الحمایه بحرین که مستقمیا توسط صهیونیزم های هدایت می شود طراحی گردد و مطمئن باشید که صهیونیزم ها بخاطر جعل دین یهود، ظلم مضاعف به مسلمانان، غصب فلسطین عزیز و نیز تنفر بین المللی و سران سرسپرده عرب به خاطر عدم برخورداری از پایگاه مردمی، بسیار شکننده بوده و فروپاشی نرم آنها به استناد نتایج روز جهانی قدس و انتفاضه های فلسطینی ها کاملاً دست یافتنی و مقدور است و کافی است که ما پتانسیل های این مبارزه جدید را در سطوح بین المللی بیشتر بشناسیم و بدانیم که با زدن ریشه ها، راحت تر می توانیم ساقه ها و شاخه ها را از بین ببریم!

هادی ابراهیمی با اشاره به تدارک این همایش اظهار امیدواری کرد که با حضور همه مدعوین، گام بزرگی در راستای تحقق آرزوی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری برداشته شده و دنیا با جبهه جدیدی از مبارزه با صهیونیست ها مواجه شود و در روند حذف صهیونیسم از نظام بین الملل تسریع گردد.

ایشان در پایان این مصاحبه از اصحاب رسانه خواست که در انعکاس گسترده ابعاد و اهداف این همایش اهتمام مضاعف نموده و رسانه های جهانی را از خیز بلند آن تحت تاثیر قرار دهند و کاری کنند تا نگرانی جدید صهیونیستها از این همایش کلید خورده و آنها پاسخ قاطعی از ما بخاطر تهدیدهای اخیرشان دریافت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه كاخ سفيد به دنبال ايجاد جنگ داخلي و تجزيه كشورهاي منطقه است، گفت: انقلاب بحرین، از چهره خبیث سردمداران استکبار جهانی آمریکای جنایت کار، پرده برداشت که همواره دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زد، امروز مشاهده می‌کنیم چگونه در مقابل جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود، سکوت مرگبار اختیار نموده، و چشم خود را در مقابل حمام خونی که در بحرین به راه افتاده بسته است.
محمود احمدی- خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تقوی 28 ارديبهشت 1390
الحمدالله که قول آقای معاون ببارنشست اما آن هفت شورا دراداره کل ارشاد وچهار شورای راهبردی دراستانداری که وعده ی آنرا ایشان داده است راه اندازی نشد امیدوارم که اینها هم محقق شود البته قرار بود این همایش درمحمودآباد وباحضور رئیس جمهور انجام گیرد و....
سيد 29 ارديبهشت 1390
اميدوارم بودجه اين جور همايش ها از اعتبارات طرح هاي اجتماعي و فرهنگي استان مثل شوراي اجتماعي - متكديان- مواد مخدر - گارگروه فرهنگي و سازمان هاي مردم نهاد نباشد ...!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.